Tetris my love!!!

Παρακινούμενη από το τελευταίο μου Post στο Decofairy βρήκα ένα σωρό εφαρμογές εμπνευσμένες από το all time classic videogame «Tetris» 

Ανακαλύπτω πως η βιβλιοθήκη του  Guillermo Cameron Mac Lean δεν είναι απόλυτα πρωτότυπη. Eπίσης διαπιστώνω πως τα αγαπημένα μου πολυκαθίσματα, που είναι ό,τι καταλληλότερο για video games, χαρακτηρίζονται από Ιαπωνικό περιοδικό ως σύμβολα Tetris …ποτέ ως τώρα δεν το είχα σκεφτεί!

Με εντυπωσίασαν τα γλαστράκια της Γαλλίδας σχεδιάστριας Stephanie Choplin και θα τα ήθελα στο σαλόνι μου!

Βρήκα αυτόν το καθρέφτη

 του Βρετανού  σχεδιαστή  Soner Ozenc (κάποιος πρέπει να του μιλήσει για το feng shui)

 …καθώς και αυτό το υπέροχο τραπέζι – γραφείο σε σχέδιο του Jared Kohn

 

 

 

Έβαλα τον εαυτό μου ως παιδί, σε ένα δωμάτιο με διακόσμηση στους τοίχους από το αγαπημένο μου video game…

 

 

 

 

…ήπια το κρύο τσάι μου με παγάκια αλά tetris

και κράτησα σημειώσεις  για το επόμενο post, στα υπέροχα post-it αυτοκόλλητα.


Σχολιάστε