Πόσο διήρκεσε το 5-HTTLPR* μου;

Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια από τότε που αναφέρθηκα στο 5-HTTLPR* εδώ και τότε δεν φανταζόμουν  ούτε κατά διάνοια πως το δικό μου γονίδιο της αισιοδοξίας θα είχε ημερομηνία λήξεως. Δεν φανταζόμουν καν, ότι θα ξυπνάω το πρωί και δεν θα έχω να κάνω τίποτα απολύτως. Ότι θα μου έκοβαν τα όνειρα, θα μου αφαιρούσαν την αυτοπεποίθηση του καλού και άξιου επαγγελματία σπιθαμή προς σπιθαμή από όλο μου τον ψυχισμό, ότι θα με ανάγκαζαν να ξεχάσω τον χαρακτηρισμό της φιλόδοξης, ότι με λίγα λόγια θα μου έκλεβαν το μέλλον μου…όχι,δεν το φανταζόμουν!

Όπως δεν φανταζόμουν πως θα ευχόμουν να αφήσω πίσω μου αυτή τη χώρα, χωρίς ίχνος νοσταλγίας, χωρίς «ναι μεν, αλλά…», χωρίς σχέδιο επιστροφής.

Ουφ, τα είπα και ξεθύμανα…λίγο.

About Decofairy

I'm an interior designer, who likes writing, photo shooting and travelling. I'm the owner of "space interiors" (an interior design office) I like also share ideas about decoration and more, so follow me ... www.decofairy.gr
This entry was posted in Άνθρωπος, Ημερολογιακά..., Κοινωνία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

