Θετική ενέργεια στο Athens Photo Inspiration

"ΕΓΩ"

Και όπως είχα ήδη αναφερει εδω, ετσι κι εγινε…πηγα στον 4ο φωτογραφικο Μαραθώνιο της Αθήνας, ένα κρύο Κυριακατικο πρωινο, αποφασισμενη να το διασκεδασω όσο περισσότερο μπορούσα…

Ήμουν στην ώρα μου στην Τεχνόπολη, μόνη, ανάμεσα σε δεκάδες αρχικά και εκατοντάδες λίγο αργότερα, λάτρεις της φωτογραφίας. Δεν αργησα να βρω κι εγω καποιους γνωστους μου και να ξεκινησουμε αφου πηραμε τα καρτελακια μας και τα θεματα…Πάνω απ’όλα κυριάρχησε η διασκέδαση…δεν το είδα σαν ενα διαγωνισμό, παρά   ως ένα κυνήγι θησαυρού…Τα θέματα ήταν τόσο εύκολα, όσο και δύσκολα…

"ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΠΟΛΗ"

Κληθήκαμε να ανακαλύψουμε την «Θετική Ενέργεια» μέσα σε μία «Κρυμμένη Πόλη» αφού πρώτα βρούμε το «Εγώ»μας…  και σαν κερασάκι στην τούρτα, να σου κι ένα «Ελεύθερο θέμα» να’χουμε να ταλαντευόμαστε ανάμεσα σε φωτογραφίες …

"ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΘΕΜΑ"

Μετά από  ώρες ασταμάτητου περπατήματος   και ορθοστασίας (οκ, οκ, ξεκινησαμε με καφεδακι στο TAF , ετσι για εμπνευση), με το στομαχι να γουργουριζει  και  οι υπόλοιποι 3 της παρέας να παραδίδουν τα όπλα κατα τις 4 και να τρέχουν για σουβλάκια, συνέχισα με πείσμα να φέρω εις πέρας την αποστολή μου…Ήθελα να παραδώσω τις 4 φωτογραφίες πάση θυσία…Και τα κατάφερα…

"ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ"

Έτσι, πριν 2 μέρες, ήρθε η επιβράβευση με την επιλογή μιας από τις φωτογραφίες μου, στο θέμα «Θετική Ενέργεια». Οι φωτογραφιες που παραδόθηκαν πρεπει να ηταν γυρω στις 2000, αφου οι φωτογραφοι ηταν περιπου 500 και αυτες που επιλεχθηκαν να τεθουν στην κριση του κοινου με on line ψηφοφορια, είναι 210.

Μπορείτε κι εσείς με πολύ απλό τρόπο να ψηφίσετε τις φωτογραφίες της επιλογής σας, μέχρι τις 14 Δεκέμβρη, εδώ: http://photoinspiration.gr/index.php?option=com_chronoforms&chronoform=voting …κι ελπίζω μία από τις φωτογραφίες που θα επιλέξετε να είναι η χάρτινη βαρκούλα μου!

About Decofairy

I'm an interior designer, who likes writing, photo shooting and travelling. I'm the owner of "space interiors" (an interior design office) I like also share ideas about decoration and more, so follow me ... www.decofairy.gr
This entry was posted in Φωτογραφία and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

