Δεντρόσπιτα για μεγάλους…

Σαββατοκύριακο, μετά από μία έντονη εβδομάδα με πολύ τρέξιμο…

Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό μόλις αράζω στον καναπέ μου μετά την επιστροφή μου από τη δουλειά, μία τέτοια ηλιόλουστη μέρα, είναι να βρισκόμουν κάπου στην εξοχή και να σκαρφάλωνα στο σπιτάκι ενός δέντρου…

Εικόνα που συναντούμε αρκετά συχνά σε ξένες ταινίες, και λίγο πολύ, όλοι έχουμε ζηλέψει αυτή τη γλυκιά, μυστική απομόνωση.

Θα ήθελα λοιπόν, να σκαρφαλώσω εκεί πάνω, παρέα με τα βιβλία μου, τα χαρτιά μου και τα μολύβια μου, ένα τρανζιστοράκι και μερικά σπιτικά μπισκότα και να εξαφανιστώ εκεί μέσα για 2 ώρες τουλάχιστον!

Μια όμως που κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, έψαξα και βρήκα μερικά δεντρόσπιτα για μεγάλα παιδιά…ή όπως συνηθίζεται να λέγεται, για το παιδί που κρύβεται μέσα μας.


Κάποιες εταιρίες του εξωτερικού, μάλιστα, όπως η Amazon tree houses και η Blue Forest  έχουν αδράξει την ευκαιρία και κατασκευάζουν treehouses, δίνοντας σημασία στο σχήμα των δέντρων που επιλέγει ο πελάτης, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Για κάποιους άλλους, πάλι, όπως για παράδειγμα για τη φυλή Παπούα της Ν.Γουινέας, τα δεντρόσπιτα είναι τα βασικά σπίτια τους !

Δανειστείτε λοιπόν κι εσείς το δικό σας σπιτάκι και σκαρφαλώστε στα παιδικά σας όνειρα.

                                      

About Decofairy

I'm an interior designer, who likes writing, photo shooting and travelling. I'm the owner of "space interiors" (an interior design office) I like also share ideas about decoration and more, so follow me ... www.decofairy.gr
This entry was posted in Άνθρωπος, Αρχιτεκτονική, Διακόσμηση, Οικολογία and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 απαντήσεις στο Δεντρόσπιτα για μεγάλους…

  1. Ο/Η mscrapbook λέει:

    Ένα δεντρόσπιτο θα ήθελα να είχα και εγώ. Μικρή, στο χωριό, απλώς επέλεγα να μένω στα κλαδιά της σκαμνιάς (μουριάς) με τις ώρες αγκαλιά με τα αγαπημένα μου βιβλία.

  2. Ο/Η cortezzia λέει:

    Kι αυτο είναι ωραιο όμως ε;

  3. Ο/Η louizaanto λέει:

    eeeeeeee einai teleia kapoia

  4. Παράθεμα: Δεντρόσπιτο από τα λίγα! * A unique treehouse! | Decofairy...!

Σχολιάστε

