Ξύλινο όπως ποδοσφαιράκι…

Όταν πριν 3-4 χρόνια ρωτήθηκα από τον καλό μου τι δώρο θέλω για τα γενέθλιά μου, η απάντησή μου τον εξέπληξε…Δεν του ζήτησα κάποιο κόσμημα, ούτε επώνυμη τσάντα…δεν του ζήτησα κάτι για την γκαρνταρόμπα μου, ούτε κάποια ηλεκτρική συσκευή. Του ζήτησα αυθόρμητα, ένα ξύλινο ποδοσφαιράκι…ναι, ναι…ένα ξύλινο … και όμως!…Είναι από τα καλύτερα δώρα που έχω πάρει και το χαίρομαι οργανώνοντας αγώνες με το έτερον ήμισυ, ή ακόμη και με φίλους. Το θεωρώ πολύ όμορφο σαν αντικείμενο, μου θυμίζει τα παιδικά μου καλοκαίρια που έπαιζα με τα αγόρια της παρέας όταν ερχόταν το Λούνα Παρκ στο νησί, αλλά το βασικότερο απ’όλα είναι πως είναι ένα διαχρονικό δώρο, απλά για να χαίρομαι…όχι για να «δείχνομαι», όχι για το «φαίνεσθαι», όχι για να θεωρούμαι in…απλά για να χαίρομαι!

Το ποδοσφαιράκι μου...

Με βάση το ποδοσφαιράκι μου λοιπόν, έψαξα και βρήκα διάφορα περίεργα ξύλινα…και όχι μόνο. Ποδοσφαιράκια του παρελθόντος, ποδοσφαιράκια του μέλλοντος, κλασσικά & μοντέρνα…ακόμη και για κορίτσια (αν το είχα δει νωρίτερα αυτό με τις barbie, ίσως το επέλεγα :Ρ)…Πάρτε μία γεύση και καλούς αγώνες!!!

Φουτουριστικό ποδοσφαιράκι

Για κλασσικά γούστα!

...για μεγάλες παρέες!

Γυάλινο μοντέρνο ποδοσφαιράκι

Ποδοσφαιράκι με Barbie!!!

Το απόλυτο design ποδοσφαιράκι!

About Decofairy

I'm an interior designer, who likes writing, photo shooting and travelling. I'm the owner of "space interiors" (an interior design office) I like also share ideas about decoration and more, so follow me ... www.decofairy.gr
This entry was posted in Ευ Ζην..., objects and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Ξύλινο όπως ποδοσφαιράκι…

  1. Ο/Η Stardust λέει:

    Είναι σούπερ! Νομίζω πως όταν βγάζω τον δικό μου υπέροχο μισθό θα έπρεπε να κάνω ένα κλασικό δώρο στον αγαπημένο μου μπαμπά! Θα το λατρέψει!❤

  2. Ο/Η cortezzia λέει:

    Είμαι σίγουρη…εδώ το λατρεψα εγω!
    Όταν με το καλό επιστρεψεις Ελλάδα, θα κανονίσουμε ένα ματσάκι 🙂

  3. Ο/Η Stardust λέει:

    Με μένα;
    hahaha….
    Με έχεις από τώρα…!
    Δεν ξέρω που παν τα 4 επί του αθλήματος…😛

  4. Ο/Η Maria pedoulaki λέει:

    Kalispera…apo pou to agorases kai se ti timi
    psachno ki ego na agoraso ena gia to spiti pou tha metakomisoume me ton kalo mou ke kathe pliroforia tha itan poli chrisimi
    Efcharisto
    M.

  5. Ο/Η cortezzia λέει:

    Kαλημερα. Το αγορασα απο καταστημα αθλητικων ειδων στη Λ. Βουλιαγμενης το οποιο δυστυχως εχει κλεισει τωρα. Η τιμη του ηταν γυρω στα 400 € αν θυμαμαι καλα. Ριξε μια ματια σε καταστηματα αθλητικων ειδων που εχουν οργανα γυμναστικης, κ.λ.π. και κατι θα βρεις. Καλη τυχη !

  6. Παράθεμα: Νύχτες ποδοσφαίρου *Soccer nights* | Decofairy…!

Σχολιάστε

