Αντιρατσιστικά μαθήματα…

blackandwhite3457539647_549e5aeabd


Εγώ…
όταν γεννήθηκα ήμουν μαύρος.
όταν μεγάλωσα ήμουν μαύρος.
όταν κάθομαι στον ήλιο είμαι μαύρος.
όταν κρυώνω είμαι μαύρος.
όταν τρομάζω είμαι μαύρος.
όταν πεθάνω θα είμαι μαύρος.
Εσύ…
όταν γεννήθηκες ήσουν ροζ.
όταν μεγάλωσες ήσουν άσπρος.
όταν κάθεσαι στον ήλιο είσαι κόκκινος.
όταν κρυώνεις είσαι μπλε.
όταν τρομάζεις είσαι κίτρινος.
όταν αρρωσταίνεις είσαι πράσινος.
όταν πεθάνεις θα είσαι γκρι.

Κι έχεις το θράσος να αποκαλείς εσύ, εμένα έγχρωμο???

No comments…

2720789660_4db593e62f


About Decofairy

I'm an interior designer, who likes writing, photo shooting and travelling. I'm the owner of "space interiors" (an interior design office) I like also share ideas about decoration and more, so follow me ... www.decofairy.gr
This entry was posted in Άνθρωπος, Κοινωνία and tagged , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Αντιρατσιστικά μαθήματα…

  1. Ο/Η sonia λέει:

    πολύ σωστό.. δεν είμαι ρατσίστρια και ποτέ δεν ήμουν.. όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι και πάνω απ’ όλα είναι άνθρωποι.

Σχολιάστε

